بزرگترین و تنها سایت رسمی استاد بزرگ علوم غریبه ابوداوود الحنین(عرب)

دعاهای قرآنی و اسلامی در خواست وسفارش انواع دعا وطلسمات بازگشت معشوق و باطل السحر بخت گشایی و زبان بند و محبت بصورت تضمینی

بزرگترین و تنها سایت رسمی استاد بزرگ علوم غریبه ابوداوود الحنین(عرب)

دعاهای قرآنی و اسلامی در خواست وسفارش انواع دعا وطلسمات بازگشت معشوق و باطل السحر بخت گشایی و زبان بند و محبت بصورت تضمینی

بزرگترین و تنها سایت رسمی استاد بزرگ علوم غریبه ابوداوود الحنین(عرب)

ابو داوود الحنین، شخصیتی شناخته شده در میان دعانویس آن و پیشگویان عرب‌زبان و فارسی زبانان است، و به دلیل رویکرد منحصر به فرد خود در استفاده از آیات قرآنی برای حل مشکلات مردم و دفع اجنه و زار، مورد توجه قرار گرفته است. او که پیشینه‌ای در مذهب صابئین مندائیان داشته، به دین مبین اسلام گرویده و در مقابل روش‌های سنتی بابا زارها که شامل برپایی مراسمات پرهزینه و قربانی کردن حیوانات است، موضع گرفته است. ابو داوود الحنین بر این باور است که باید با استفاده از قرآن کریم و بدون نیاز به مراسم گران‌قیمت، زار را دفع کرد. این دیدگاه او را از دیگر بابا زارها متمایز می‌کند که معتقدند برای دفع زار باید مراسم خاصی برگزار شود. ابو داوود الحنین اعتقاد دارد که برخی از این افراد بیشتر به دنبال منافع مالی خود هستند تا درمان واقعی افراد. کارهای او که به عنوان رحمانی توصیف می‌شوند، بر پایه طلسمات و دعاهای قرآنی استوار است و به گفته منتقدانش هدفش کمک به مردم و حل مشکلات آنها با روش‌هایی است که مبتنی بر ایمان و معنویت و قرآن کلام الله است. ابو داوود الحنین با این نگرش، تلاش دارد تا راهی متفاوت برای مقابله با مشکلات روحی و روانی ارائه دهد که در آن از قدرت معنوی قرآن کریم بهره گرفته شود. او همچنین در زمینه علوم غریبه و پیشگویی فعالیت دارد و کتاب‌هایی در این زمینه نوشته است که در آن‌ها به استفاده از دعاها و آیات قرآنی برای دستیابی به اهداف مختلف پرداخته است. این کتاب‌ها شامل موضوعاتی چون پیشگویی‌ها، دعاها، اذکار، و اعمال مستحبه برای حل مشکلات و رفع بلایا هستند. ابو داوود الحنین با این رویکرد، تأثیری عمیق بر جامعه خود گذاشته و به عنوان یک شخصیت معنوی مورد احترام قرار گرفته است.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

ابوداوود الحنین تسخیرشده را این چنین تعریف میکند: “تسخیر شده یا جنزده، کسی را گویند که چنان تحت تأثیر افکار و عقاید قدرت‌های خارج از وجود خود است که او را وادار به اعمال و رفتارهایی می‌کند که خارج از اراده او است” وی ادامه میدهد کامل‌ترین شکل تسخیر در آن دسته از افرادی است که “اسکیزوفرنی” دیده میشود که تمام رفتار و کردارشان تحت تأثیر غیر قرار گرفته است. در هذیان یک بیمار از یک قبیله یا منطقه دورافتاده، حلول شیطان یا اجنّه یا تسلط قهرمان‌های مذهبی یا اسطورهای همان ناحیه را می‌بینیم . تسخیر نسبی

در اغلب فرهنگ‌ها ، خیلی بیشتر از تسخیر کامل مشاهده می‌شود . در اغلب متون “تسخیر” زیر عنوان تاریخ « هیستری »مطالعه میشود. یونگ تابوهای مختلف را با حوزه‌های متفاوت روان انسان متناظر میداند که چنانچه فعال شوند ممکن است به “روحباختگی” یا تسخیرشدگی منجر شوند، و از آنجا که روان انسان اولیه به راحتی تسلیم احساسات مخرب میشود، همه‌گیر شدن حالت تسخیرشدگی میتواند عواقب اجتماعی و فردی فاجعه‌باری به دنبال داشته باشد. 

در کتاب خود به یک تظاهرات جمعی در قرن چهاردهم بعد از شیوع طاعون و همه‌گیری راهبه های گرفتار شیطان در صومعه ها اشاره کرده است.

حلول روح ـ باد در شخص و پیوستنش با او، رابطهایی را میان آن دو پدید می‌آورد . در تبیین این پیوستگی اصطالحاتی مانند “سوار میزبان شدن”، “در میزبان حلول کردن”، “مهمان او شدن” و “با او ازدواج کردن” به کار میبرند که بر رابط های پویا، ناپایدار و نامعین دلالت می‌کنند. 

 با توجه به نقش فرهنگ، عقاید و ارزشهایی که در یک زمان و در یک منطقه جغرافیایی حاکم است،  نمودهای تسخیر یا مرگ جادویی است که برای بسیاری از گروه‌های بدوی شناخته شده است: مرگ در اثر ترس از جادو و یا نقض کردن یک تابو حتی گاهی از عبارت “از ترس مردن”  استفاده میشود. در دوبوک شخص مبتلا دچار حمله شُبهِ صرع میشود و از آنجایی که بیشتر در میان یهودیان اتفاق می‌افتد درمان آن در کنیسه صورت میگیرد. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">