بزرگترین و تنها سایت رسمی استاد بزرگ علوم غریبه ابوداوود الحنین(عرب)

دعاهای قرآنی و اسلامی در خواست وسفارش انواع دعا وطلسمات بازگشت معشوق و باطل السحر بخت گشایی و زبان بند و محبت بصورت تضمینی

بزرگترین و تنها سایت رسمی استاد بزرگ علوم غریبه ابوداوود الحنین(عرب)

دعاهای قرآنی و اسلامی در خواست وسفارش انواع دعا وطلسمات بازگشت معشوق و باطل السحر بخت گشایی و زبان بند و محبت بصورت تضمینی

بزرگترین و تنها سایت رسمی استاد بزرگ علوم غریبه ابوداوود الحنین(عرب)

ابو داوود الحنین، شخصیتی شناخته شده در میان دعانویس آن و پیشگویان عرب‌زبان و فارسی زبانان است، و به دلیل رویکرد منحصر به فرد خود در استفاده از آیات قرآنی برای حل مشکلات مردم و دفع اجنه و زار، مورد توجه قرار گرفته است. او که پیشینه‌ای در مذهب صابئین مندائیان داشته، به دین مبین اسلام گرویده و در مقابل روش‌های سنتی بابا زارها که شامل برپایی مراسمات پرهزینه و قربانی کردن حیوانات است، موضع گرفته است. ابو داوود الحنین بر این باور است که باید با استفاده از قرآن کریم و بدون نیاز به مراسم گران‌قیمت، زار را دفع کرد. این دیدگاه او را از دیگر بابا زارها متمایز می‌کند که معتقدند برای دفع زار باید مراسم خاصی برگزار شود. ابو داوود الحنین اعتقاد دارد که برخی از این افراد بیشتر به دنبال منافع مالی خود هستند تا درمان واقعی افراد. کارهای او که به عنوان رحمانی توصیف می‌شوند، بر پایه طلسمات و دعاهای قرآنی استوار است و به گفته منتقدانش هدفش کمک به مردم و حل مشکلات آنها با روش‌هایی است که مبتنی بر ایمان و معنویت و قرآن کلام الله است. ابو داوود الحنین با این نگرش، تلاش دارد تا راهی متفاوت برای مقابله با مشکلات روحی و روانی ارائه دهد که در آن از قدرت معنوی قرآن کریم بهره گرفته شود. او همچنین در زمینه علوم غریبه و پیشگویی فعالیت دارد و کتاب‌هایی در این زمینه نوشته است که در آن‌ها به استفاده از دعاها و آیات قرآنی برای دستیابی به اهداف مختلف پرداخته است. این کتاب‌ها شامل موضوعاتی چون پیشگویی‌ها، دعاها، اذکار، و اعمال مستحبه برای حل مشکلات و رفع بلایا هستند. ابو داوود الحنین با این رویکرد، تأثیری عمیق بر جامعه خود گذاشته و به عنوان یک شخصیت معنوی مورد احترام قرار گرفته است.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

پاسخ به پرسمان شما همراهان : شیوه‌ی روش دفع "زار"  چگونه است؟

بسیار خرسند شدم آنگاه که دیدم دوستی از راه دور، یا شاید هم از همین نزدیکی‌های ، در بخش نظرات،  پرسان شد از شیوه‌ی این حقیر در رویارویی با پدیده‌ی "زار". آیا ما نیز، همچون برخی برادران که نام "بابازار" بر خود نهاده‌اند، دست توسل به دامان سفره و قربانی گوسفند و مولودی و... می‌زنیم؟

پرسشی است بجا و از سر کنجکاوی پاک، که خود نشان از بیداری دل دارد. و چون می‌دانم این پرسمان، شاید گره از کار بسیاری بگشاید و ابهام از دل‌های زیادی بزداید، بر آن شدم تا با قلمی لرزان و بیانی قاصر، آنچه را از موکلان و هاتفان غیب دریافته‌ام، در این محفل روحانی با شما در میان گذارم. پس گوش دل بسپارید که کلام، از جایی فراتر از حنجره می‌آید.


حکمت آفرینش و راز "زار"

بدانید ای دوستان که حضرت حق، خالق بی‌همتای عالم هستی، موجودات بسیاری را آفریده است؛ از آنچه چشم سر می‌بیند و آنچه چشم دل شاید ببیند. و در میان این خیل عظیم مخلوقات، موجوداتی هستند از عالم ماوراء که هر یک را وظیفه‌ای و ماموریتی است. "زارها" نیز از این دسته خارج نیستند. هر "زار" را سری است و رسمی، و ماموریتی مشخص.

به عنوان مثال، از آنچه به ما رسیده، "زار سیحوت"  کارش باطل کردن سحر و گره‌گشایی از کارهای بسته است. و یا "زار بحری" که در تسخیر قلوب و جلب محبت نیکوکاران نقش دارد. و الحق که بسیاری از "زارها"، به فرمان پروردگار، در کار باطل کردن سحر و طلسمات شیطانی هستند.

پس بدانید و آگاه باشید که "زار"، موجودی است از عالم نور، موجودی رحمانی که نه تنها قصد آزار ندارد، بلکه به اذن الله، در جهت خیر و گره‌گشایی قدم برمی‌دارد. این سخن که در برخی جاها و سایت ها می‌بینید که "زار" نوعی بیماری است، سخنی است دور از حقیقت و از ناآگاهی برآمده.

خداوند متعال که رحمان و رحیم است، هرگاه بنده‌ای از بندگانش را در تنگنا ببیند، چه از جانب سحر و جادو باشد و چه از جانب مشکلات دیگر که تاب و توانش را ستانده، "زار" یا موجود رحمانی دیگری را به یاری او می‌فرستد. این موجودات نورانی، به مثابه دستی از غیب هستند که برای کمک به انسان فرستاده شده‌اند.

و اگر حضور این یاری‌دهندگان رحمانی نبود، بسا سحر و جادویی که اثر می‌کرد و به نتیجه می‌رسید و چه بسا جان‌هایی که به خطر می‌افتاد. اما خداوند بندگانش را رها نمی‌کند و همواره راه نجاتی پیش پایشان می‌گذارد. به همین دلیل است که غالباً سحر و جادویی که به قصد هلاکت و مرگ انجام می‌شود، به سرانجام نمی‌رسد، چرا که دست یاری حق از آستین این موجودات رحمانی بیرون می‌آید.

گاه نیز، بدون دلیل خاصی، مثلاً اگر انسانی در مکانی تاریک یا کنار اقیانوس، یا رودخانه به خصوص در شب، توقف کند یا بگذرد، ممکن است "زار"ی از او خوشش آید و به اصطلاح با او همراه شود. این همراهی نیز از سر مهر و علاقه است و نه به قصد آزار.


چرا همراهی با "زار" گاهی مشکل‌ساز می‌شود؟

حال پرسمان اینجاست که اگر "زار" موجودی رحمانی است، چرا بسیاری از کسانی که با "زار" همراهی دارند، با مشکلات ماورایی دست و پنجه نرم می‌کنند؟

پاسخ در اینجاست که وقتی "زار" وارد هاله‌ی انرژی انسان می‌شود، به دلیل لطافت و نورانیت وجودی‌اش، شکافی در آن هاله ایجاد می‌کند. این شکاف، به مثابه دریچه‌ای می‌شود برای ورود موجودات دیگر، موجوداتی از جنس ظلمت و از نوع ارضی یا اجنه شیطانی که به دنبال رخنه و آزار هستند. این موجودات شیطانی یا ارضی، از این فرصت استفاده کرده و پس از "زار"، وارد هاله‌ی انسان می‌شوند و اینجاست که مشکلات آغاز می‌گردد.

پس، کسی که "زار" با او همراه است، مشکل اصلی‌اش خود "زار" نیست، بلکه ورود موجودات ارضی و شیطانی است که از شکاف ایجاد شده استفاده کرده‌اند. راه حل نیز نه در دفع "زار"، بلکه در دفع این موجودات مزاحم و سپس، ترمیم و بستن هاله‌ی محافظ است. و این کارها، به اذن حق، توسط خود ما و با روش‌های خاص علوم غریبه (روحانی) که ریشه در پاکی و نور دارند، قابل انجام است.


فریب "بابازار"های ناآگاه و شروط بی‌اساس

و اما برسیم به سخن حق در مورد شروط و خواسته‌هایی که برخی به نام "زار" بر زبان می‌آورند و به نام "بابازار" بر سر مردم می‌نشانند.

به صراحت می‌گویم که "زارها"، این موجودات نورانی، هرگز انسان را مجبور به گرفتن سفره‌های پر زرق و برق، قربانی کردن حیواناتی چون گوسفند و شتر و گاو، یا برگزاری مولودی و مراسمات خاصی نمی‌کنند. آن‌ها هیچ شرطی برای انسان نمی‌گذارند و تنها به قصد یاری آمده‌اند.

متأسفانه، عده‌ای که شاید نام "بابازار" را یدک می‌کشند اما از عمق معرفت بی‌بهره‌اند، از این ناآگاهی مردم سوءاستفاده می‌کنند. به کسانی که با "زار" همراهی دارند می‌گویند: "زارت طلب فلان چیز کرده است! گوسفند می‌خواهد، سفره می‌خواهد! اگر انجام ندهی، بیچاره خواهی شد!"

این سخنان، دروغی بیش نیست و از طمع و جهل این افراد سرچشمه می‌گیرد. اگر "زار" واقعاً چنین شروطی داشته باشد و انسان را تهدید به بیچاره شدن کند، دیگر نمی‌تواند موجودی رحمانی و نورانی باشد. موجود رحمانی هرگز بنده‌ی خدا را تحت فشار قرار نمی‌دهد و از او باج نمی‌خواهد.

بارها دیده‌ام کسانی را که به خاطر این حرف‌ها، زندگی‌شان را تباه کرده‌اند. فردی را می‌شناختم که با ماشینش کار می‌کرد و روزی حلال کسب می‌نمود، اما به او گفتند که "زارت طلب سفره کرده است". او نیز ماشینش را فروخت و تمام هزینه‌ی آن را صرف سفره‌ای کرد که نصیب همان "بابازار" نما شد. آیا این منطق یک موجود رحمانی است که بنده‌ی خدا را به چنین روزی بیندازد؟ هرگز!

این شروط و خواسته‌ها، همگی ساخته‌ی ذهن کسانی است که خود را "بابازار" نامیده‌اند و جز منافع مادی خویش، به چیز دیگری نمی‌اندیشند.

شیوه ی ابوداوود الحنین در تکریم "زار"

حال، اگر انسانی "زار"ی همراه دارد و می‌خواهد به شیوه‌ی صحیح با او تعامل کند، راه و روشی دیگر است. این انسان است که باید برای "زار" شرط بگذارد، نه برعکس!

به عنوان مثال، من به یارانم که با "زار" همراهی دارند، می‌گویم که از "زار" خویش درخواست کنند. از او بخواهند که به اذن خداوند، در کسب رزق و روزی حلال به آن‌ها کمک کند. از او بخواهند که اسباب ثروتمند شدنشان را فراهم آورد، آنقدر که هزینه‌ی سفره و قربانی برایشان مبلغی ناچیز باشد.

در این حالت، "زار"، چون موجودی رحمانی و یاری‌دهنده است، تمام تلاشش را می‌کند تا به اذن حق، صاحبش را به ثروت و گشایش در امور مالی برساند. و آنگاه که انسان به ثروت رسید، می‌تواند به رسم ادب و به پاس قدردانی از یاری "زار"، برای او سفره بیندازد یا قربانی کند. این تکریم، از سر دل و از روی شکرگزاری است و هیچ اجباری در آن نیست. به قول خودمان، این عمل، نوعی "تکریم" و بزرگداشت است برای موجودی که به یاری آمده.

البته، هستند کسانی که بدون هیچ شرطی، خودشان از تمکن مالی برخوردارند و دوست دارند به "زار" خویش ادای احترام کنند و برایش سفره یا قربانی در حد توانشان فراهم آورند. این عمل نیز بسیار نیکوست و هیچ اشکالی ندارد، چرا که از سر اختیار و محبت است و هیچ‌گونه شرط و اجباری در آن وجود نداشته. انسان از سر دل و میل خویش خواسته که برای "زار" خویش کاری انجام دهد.

"زار" به قصد یاری می‌آید، نه آزار

پس بدانید ای دوستان، "زار" وقتی به سراغ انسانی می‌آید، به قصد کمک و یاری آمده است. او دشمن نیست که بخواهید او را دفع کنید. اما اگر به هر دلیلی، خواستید که این همراهی پایان یابد و "زار" از شما دور شود، بدانید که نیازی به آن همه تشریفات و هزینه‌های سنگین نیست. نیازی به سفره و قربانی و مولودی و این‌گونه مراسم نیست.

کافی است انسان در خلوت خویش بنشیند، دل را صاف کند و با زبانی ساده و از سر صدق، از "زار" بخواهد که به راه خود برود و او را تنها بگذارد. و اگر انسان ناخواسته و ندانسته کاری انجام داده که منجر به همراهی "زار" شده است، می‌تواند با خواندن متنی که به "انصراف نامه" معروف است، با اذن پروردگار، اسباب جدایی مسالمت‌آمیز را فراهم آورد. این انصراف نامه، در واقع نوعی اعلام عدم تمایل برای ادامه همراهی است که اگر از سر صدق باشد، "زار" نیز آن را می‌پذیرد و دور می‌شود.

باشد که این سخنان، روشنگر راهتان باشد و شما را از افتادن در دام ناآگاهان و سوءاستفاده‌کنندگان حفظ کند. همواره از خداوند متعال یاری بجویید و دل‌هایتان را به نور معرفت روشن سازید.

والسلام علی من اتبع الهدی.

حق نگهدارتان.


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


✨ ابوداوود الحنین: مرجع دعا نویسی و باطل سحر ✨

برای ارتباط مستقیم با استاد ابوداوود به آیدی تلگرام زیر مراجعه کنید:

@AbuDawod2

همچنین می توانید برای مشاهده نمونه دعاها و طلسم ها به کانال تلگرام استاد مراجعه کنید:

Abu_Dawod

شماره تلگرام : 09339917756

وبلاگ: Abudawod.blog.ir

✅ خدمات ارائه شده:

  • دعا نویسی
  • باطل سحر
  • و ...

با اطمینان از خدمات استاد ابوداوود بهره مند شوید.




  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۴/۰۱/۳۰
  • ۱۵۴ نمایش
  • ابوداوود الحنین

آیا بابازارها حقیقت را می‌گویند

آیا زار خطرناک است

آیا زار خطرناک است؟

ابو داود الحنین

ابوداود

ابوداوود

ابوداوود الحنین کیست

ابوداوود جادوگر

ابوداوود علوم غریبه

ارضی

اسرار ماوراءالطبیعه

اسرار ماورایی

انصراف

انصراف نامه

بابا زار

بابا زار چیست

بابازار

بابازار چیست

باباوانگا

باطل سحر

باورهای غلط

بستن هاله

تجربه بابازار

تکریم

تکریم زار

جلب رزق و روزی زیاد

حقیقت زار

حقیقت زارها

حقیقت سفره زار

درمان روحانی

درمان زار

دفع ارضی

دفع زار

راه و روش بابازار

ریشه مشکلات ماورایی

زار

زار بحری

زار جن

زار جنو

زار رحمانی

زار زن

زار ساحر

زار سادات

زار سیحوت

زار شیطانی

زار عاشق

زار قوی

زار مراسم زار

زار مسلمان

زار مسکتی

زار مشایخ

زار موکل

زار نوبان

زار هندی

زار هوا

زار و جلب رزق

زار چیست

زار کافر

زار یهود

زاربحری

زارها

زارها چند سال عمر می‌کنند

سحر و جادو

سحر وجادو

سحرو جادو

سفره زار

شرایط زار

شرایط زار چیست

شرایط زار چیست؟

شرط زار

شروط زار

شکاف هاله

شکاف هاله انرژی

شکاف هاله محافظ

فریب بابازار

فریب بابازار ها

فریب بابازارها

قربانی برای زار

قربانی زار

مشکلات ماورایی

موجود رحمانی

موجودات ارضی

موجودات شیطانی

موجودات نورانی

مولودی زار

نحوه دفع زار

نحوه دفع زیران

نگاه بابازار ابوداوود

هاله

هاله انرژی

هاله محافظ

پیر علوم غریبه

چگونه زار را دفع کنیم

کسب ثروت از طریق زار

کسب ثروت با زار

کمک های غیبی

گشایش امور

یاری دهنده ماورایی

نظرات (۳)

سلام استاد لطفا تلگرام چک کنید اسمم ماتریکس هستش پیام دادم کار واجب باهاتون دارم

سلام استادعزیز

مولودی ومراسم شما همراه با دف می باشد

یافرق دارد

فقط تومراسم زار مریض رودور سفره شیرینی وومی چرخانند 

ومیگن مثلا زفینه الحبشیه

ایا ازدواجی روحی صورت میگیره جریان چیستـ استفاده مکنیم

پاسخ:

به نام خداوند بخشاینده و مهربان

درود بر شما جوینده گرامی،

بنده، ابوداوود الحنین، خادم اهل هوا و بابا زار، پاسخ سوالات شما را با تفصیل بیشتر ارائه می‌دهم:

۱. در مورد موسیقی در مراسم ما:

بله، مراسم آیینی ما، چه مولودی‌خوانی‌ها و چه به‌خصوص مراسم زار، بدون موسیقی معنای کاملی ندارد. موسیقی رکن اساسی این مراسم است. سازهایی چون دف با ضرب‌آهنگ‌های خاص خود، نی‌انبان با نوای محزون و گیرایش، عود با صدای گرم و عرفانی‌اش، و همچنین سازهای کوبه‌ای دیگر مانند دهل و تمپک، همگی به کار گرفته می‌شوند. این موسیقی صرفاً برای سرگرمی نیست، بلکه ابزاری قدرتمند برای ایجاد فضایی روحانی، دعوت از ارواح و بادهای زار، و کمک به فردِ «مرکوب» (شخصی که زار بر او حلول کرده) برای رسیدن به حالت خلسه و ارتباط با زارِ درونش است. هر زار ممکن است به نوا و ریتم خاصی واکنش نشان دهد و موسیقی‌دانان ما (که اغلب خود از اهل هوا هستند) این نواها را به‌خوبی می‌شناسند و اجرا می‌کنند. پس موسیقی جزء جدایی‌ناپذیر و حیاتی مراسم ماست.

۲. در مورد مراسم زار و چرخش دور سفره:

توصیفی که از مراسم زار ارائه دادید، بخشی از حقیقت را بیان می‌کند، اما نکاتی هست که باید روشن شود. اولاً، فردی که زار دارد، «بیمار» به معنای متداول کلمه نیست. زار یک «باد» یا «هوا» یا به عبارتی دیگر، یک موجود ماورائی است که فردی را به عنوان «مرکوب» یا منزلگاه خود انتخاب می‌کند. این ارتباط می‌تواند منشأ قدرت‌ باشد. متأسفانه، برخی افراد که خود را بابا زار یا ماما زار می‌نامند، از ناآگاهی مردم سوءاستفاده کرده و فرد مبتلا به زار را «بیمار» می‌خوانند تا او را بترسانند و مجبور به پرداخت هزینه‌های گزاف برای گرفتن «سفره» کنند.


سفره زار، یک آیین مهم است، اما اجباری نیست مگر در شرایط خاص. این سفره که با انواع خوراکی‌ها، شیرینی‌ها، میوه‌ها، بخورات خوشبو (مانند کندر و عنبر) و گاه قربانی (مرغ، خروس یا گوسفند بسته به نوع زار و درخواستش) آراسته می‌شود، در واقع پیشکشی و نوعی احترام به زارِ درون فرد است. هدف از این کار، راضی کردن زار، شنیدن خواسته‌هایش از زبان مرکوب (در حالت خلسه)، و رسیدن به یک صلح و همزیستی مسالمت‌آمیز بین فرد و زار است.

چرخاندن مرکوب دور سفره و ذکر نام‌های زارها (مانند "زفینه الحبشیه" که اشاره به زاری با اصالت حبشی یا اتیوپیایی دارد، یا شیخ شنگر، مَلموری، و غیره) بخشی از آیین برای به حرف آوردن و راضی کردن زار است.

اما تاکید می‌کنم: سفره تنها زمانی ضرورت پیدا می‌کند که زار از طریق مرکوب خود، درخواست مشخصی داشته باشد یا زمانی که زار کمک‌های قابل توجهی (مثلاً مالی، یا در حل مشکلات) به فرد کرده باشد،( بعد از اینکه انسان به واسطه زار مشکلاتش جل شد یا به مال و ثروت رسید) در این حالت فرد از روی "قدردانی و تشکر" ، نه از روی ترس، اقدام به پهن کردن سفره یا انجام قربانی می‌کند. این یک هدیه و سپاسگزاری داوطلبانه است.


۳. در مورد ازدواج روحی (زفاف با زار):

این مسئله که از آن به عنوان «ازدواج روحی» یا «زفاف گرفتن با زار» یاد کردید، موضوعی بسیار جدی، خطرناک است. این عمل به هیچ وجه شبیه به همزیستی معمول با زار نیست. این به معنای ایجاد یک پیوند عمیق و دائمی، شبیه به ازدواج، بین انسان و یک موجود ماوراءالطبیعه قدرتمند است، این اشتباه بزرگی هست که بعضی از بابازارها مرتکب می‌شوند.

بنده به عنوان یک بابا زار باتجربه، شما را "به شدت از فکر کردن به چنین عملی بر حذر می‌دارم." عواقب این کار می‌تواند ویرانگر و "جبران‌ناپذیر" باشد. این پیوند می‌تواند منجر به از دست دادن کامل اراده فرد، مشکلات روانی شدید، انزوای اجتماعی، ناتوانی در برقراری ارتباط با انسان‌های دیگر، و تسخیر کامل زندگی فرد توسط خواسته‌ها و نیازهای آن موجود شود. چنین پیوندی حتی ممکن است پس از مرگ فرد نیز ادامه یابد و روح او را درگیر کند. این کار بازی با نیروهایی است که فراتر از درک و کنترل کامل انسان هستند و به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود. ارتباط با اهل هوا و زارها باید همراه با احترام، شناخت، و رعایت حد و مرزها باشد، نه ورود به پیمان‌های خطرناکی چون ازدواج.


امیدوارم این توضیحات به درک بهتر شما از این مسائل کمک کرده باشد. همواره در مسیر شناخت، با احتیاط و آگاهی قدم بردارید.

با احترام،

بابا زار ابوداوود الحنین

سلام باتشکر ازبیان وافی شما 

مراسم سفره شما وقربانی چگونه است

اینجا جنوب خوزستان

مثلا اول مریض را روغن مخصوص میزنن بعد مرغی سیاه راقربانی کرده پخته برای جن ارضی بیرون درصحرا میاندازن

بعد سفره زار ومولودی اینها برگزارمکنن ومریض لباس مخصوص اون زار را می پوشد

 

سفره ومراسم ابوداوود عزیز بعد از اجابت زار در ثروتمندکردن طرف وقصد تکریم زار همینگونه است یاچیزی دیگر ممنون ازپاسختون

پاسخ:

به نام او که دانای اسرار نهان است.

علیکم السلام 

 درود بر شما. سخن حقی را بیان کردید و همانگونه که پیشتر نیز از زبان اینجانب، شنیدید، فلسفهٔ سفره و قربانی در آیین اهل هوا، ریشه در سپاس و قدردانی دارد، نه ترس و اجبار. هنگامی که یکی از بادهای زار، که همراه و هم‌نشین فردی گشته، گشایشی در کار او پدید آورد، یا ثروتی به او رساند، یا او را از بندی و مشکلی رهایی بخشد، آن‌گاه فردِ صاحبِ زار (مرکوب) می‌تواند از سرِ تشکر و حُسن نیت، پیشکشی در خورِ شأن آن زار، چه به صورت سفره‌ای رنگین یا قربانی، تقدیم دارد. این نشانهٔ احترام و قدرشناسی از همراهی آن موجود روحانی است.

اما صد افسوس و دریغ که برخی نامَحرَمان و سودجویان که خود را به ناحق در جایگاه بابا زار یا ماما زار قرار داده‌اند، این رسمِ زیبا و معنوی را به ابزاری برای ارعاب و فریبِ مردمانِ ناآگاه بدل کرده‌اند. اینان به هر که نزدشان می‌رود، با لحنی تهدیدآمیز می‌گویند: «اگر سفره نگیری، زارت تو را فلج می‌کند! زندگی‌ات را به سیاهی می‌کشاند! دودمانت را بر باد می‌دهد!» و سخنانی از این دست که سراسر دروغ و برای ترساندن و خالی کردن کیسهٔ مردم است.

سؤال به‌جایی پرسیدید: مگر همین افراد نمی‌گویند بسیاری از زارها رحمانی و نیک‌سرشت هستند؟ پس چگونه ممکن است یک موجود رحمانی، چنین تهدیدهای هولناکی بر زبان آورد؟ پاسخ روشن است: این تهدیدها از جانب زارهای اصیل و حقیقی نیست! زارِ حقیقی، اگر از نوع رحمانی باشد، هرگز مرکوبِ خود را به نابودی تهدید نمی‌کند.

اگر بابازار به شما این حرف ها را زده دوتا احتمال وجود داره، یک این که آن بابازار قصد سو استفاده مالی دارد یا این تهدیدات از جانب اجنه هستند نه از جانب زار. 

حقیقت آن است، و این نکته‌ای بسیار ظریف و کلیدی در شناختِ عوالم غیب است، که این‌گونه تهدیدها و خواسته‌های نامعقول و پُر از وَعید، غالباً نه از دهانِ زارِ واقعی، بلکه از زبان موجوداتِ اَرضی (موجوداتِ پست و خاک‌نشینِ ماورائی) یا اَجنّهٔ شَیطانی و مُوذی صادر می‌شود. این موجوداتِ فریبکار، خود را به دروغ در هیبتِ زار نمایانده و از نام و اعتبارِ زارها سوءاستفاده می‌کنند تا برای خود پیشکشی و قربانی طلب کنند.

و خطرِ بزرگ اینجاست: هنگامی که انسانی از روی ترس یا ناآگاهی، برای چنین موجودِ مُتقَلِّب سفره می‌گستراند یا قربانی می‌کند، در واقع با دستِ خود، قدرت و نیروی آن موجودِ پستِ اَرضی یا شیطانی را صد چندان می‌کند! او به جای راضی کردن یک زارِ همراه، یک مزاحمِ ماورائی را بر زندگیِ خود مسلط‌تر می‌سازد و این عمل، نه تنها فایده‌ای ندارد، بلکه بسیار زیان‌بار و خطرآفرین است.

بنابراین، هوشیاری، شناختِ صحیح، و تمایز قائل شدن میانِ زارِ حقیقی و موجوداتِ مُتقَلِّب، شرطِ اول قدم در این راه است. هرگز نباید تسلیمِ ترس و تهدیدهای واهی شد.

باشد که خداوند، همگان را از شرِّ موجوداتِ مُوذی و فریبکار در امان دارد.

با احترام،

بابا زار ابوداوود الحنین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">